mandag 2. januar 2017

Godt nytt år


Ønsker dere alle et riktig godt nytt år. Håper dere klarer å lage dere et supert 2017. Jeg håper ihvertfall at dette blir et år med mange oppturer og gleder. Men jeg kan ikke sitte på rompa å vente at det bare skal bli sånn. Det er opp til meg hvordan dette året vil bli. Og jeg akter å gjøre alt for at dette skal bli mitt år. Men det er også viktig og jeg er glad for at jeg har flere støttespillere ved min side som kan hjelpe meg til å nå målene mine.





Jeg har mye spennende foran meg. Det skjer jo selvsagt mye i forbindelse med meg og kroppen min etter slankeoperasjonen jeg har gjennomført. Det går fortsatt veldig bra. Vet det er mange som sliter med forskjellige utfordringer etter en sånn operasjon, men bank i bordet, foreløpig går det utrolig bra for meg. Nå er det over 4 uker siden operasjon, så dette lover bra.

Den obligatoriske sykemeldingen man får i forbindelse med en slik operasjon er snart over. Og jeg blir nå aktiv søker på jobbmarkedet. Følger med på det som dukker opp og kommer til å søke på de stillinger som jeg føler er relevante for meg. Jeg har jo jobbet det meste av mitt yrkesaktive liv i reiselivsbransjen, men jeg føler nå at jeg er klar for nye utfordringer. Jeg tror jeg kan være brukanes til flere ting. Kontorjobb, assistent i skole eller barnehage, butikk,  miljøarbeider, jobbe med barn eller gamle. Jeg har jo mange år igjen å jobbe og har på langt nær tenkt å gi meg enda.. Tips meg gjerne hvis dere vet om en jobb jeg bør søke på. 




 Ha en strålende første uke i 2017!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar