søndag 4. desember 2016

1.desember har blitt en merkedag hos fam.Aarud



1.desember for 2 år siden var det Kasper som ble lagt under kniven og fikk operert inn implantat. Vi har ikke angret på avgjørelsen vi tok og Kasper er stor fornøyd med sin CI. <3



1.desember i år var det min tur. Den lange prosessen var over og jeg skulle endelig bli GBP operert. Det var jo selvsagt en spent morgen, men de som jobber på Tønsberg sykehus er jo bare helt supre. Ble tatt godt vare på før operasjonen og etter. Operasjonen gikk etter boka og jeg er i fin form. Jeg skal nå gå på flytende kost i 1 uke før jeg skal over på moset mat i 2 uker. Tenker at så lenge jeg følger det legene sier så skal dette gå bra. <3 Jeg har trua!! :-)




Skal jo ta det litt med ro, men litt hobby aktiviteter må vel være innafor. I dag var det tennbrikke beheholderen som skulle pyntes litt. Ble inspirert av svigermor sin sist vi var i Eidsvoll.







Denne gang ble den "julete", ikke så rart kanskje, men jeg har laget den sånn at jeg kan dra av og trekke på et nytt. Manglet litt stasj, var visst en liten gutt som hadde glemt å si ifra at han hadde brukt opp diverse ting og tang. ;-)

Ha en fin 2. søndag i advent! Kos dere og ta vare på hverandre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar