tirsdag 29. november 2016

Julestemning hos fam. Aarud

Da er huset pyntet til jul og hu mor kan skrive seg inn på sykehuset med god samvittighet. 
De siste årene har vi begynt å pynte huset ferdig til 1.søndag i advent.
Bortsett fra juletreet da, det pynter vi lillejulaften.



Jeg får så mye energi av alt det røde som er i hver krik og krok. Smiler hver morgen jeg når jeg står opp til alt dette. Og det verste er jo at vi tar det ikke bort før 13.dag jul heller. Men jeg tenker at skal man først pynte så mye som vi gjør så må vi jo få tid til å nyte det også.




En annen fordel er jo at vi bare kan nyte tiden før jul, siden vi er ferdige. Ikke stresse med vasking og pynting, bare kose oss. <3 Husker før om åra da vi først pyntet på lillejulaften, holdt på til langt på natt og ble helt utslitte. Nei, takke meg til stille og rolige uker før jul hvor vi kan kose oss med kakebaking, julegave laging og alt annet koselig som hører med.




Nå skal jeg kose meg og nyte den gode atmosfæren før jeg skal ha en god natt søvn. Tidlig opp i morgen før ferden går til Tønsberg sykehus. Studien jeg er med i starter klokken 0730 og holder på til 2100. Deretter går turen igjen til Quality Tønsberg hotell siden jeg skal skrives inn på sykehuset klokken 0700 på torsdag. Deilig å slippe å kjøre frem og tilbake når jeg holder på til så sent og starter så tidlig.

Neste gang det blogges fra meg har jeg fått min minimage. :-)

Fam. Aarud ønsker dere en deilig førjulstid. Ta dere tid til å kose dere og nyte dagene. Det skal vi!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar