søndag 16. oktober 2016



 til min blogg



På`n igjen...

Da har Kasper og jeg ankommet Huseby kompetansesenter. Atter en uke med tegnspråk. Denne gang sammen med andre foreldre som tar Se mitt språk.

Se mitt språk er et tegnspråk kurs over 40 moduler (40 uker) i løpet av barnets første 16 år. Lærerikt, krevende, vanskelig, nødvendig og veldig hyggelig. Gleder meg til å treffe gamle kjente men også bli kjent med noen nye. Godt for oss foreldre og treffes i ny og ne. Og ikke minst godt for ungene. Nettverk bygges, noe som er viktig for små og store. Kasper og jeg gleder oss til en uke i Oslo.

Kasper dro rett fra Ål til Nittedal med tante, Una og Kajsa, mens jeg, mamma og pappa dro hjem til Larvik på torsdag da jeg skulle på en operasjonskole på fredagen. (dette kommer jeg til å fortelle mer om senere)

I går dro jeg til Nittedal for å besøke Mariann & co. De har flyttet inn i nytt hus og jeg hadde ikke vært på besøk enda. De har fått det kjempe fint i sitt nye hus og trives godt på "landet".


Før vi kjørte til Huseby i dag tok vi en tur til Rush på Holmlia. Eller trampoline land som Kasper kaller det. Og der var vi ikke alene for å si det sånn. Godt vi hadde booket tid. Var litt usikker om Kasper orket å være der pga støyen men hjalp å ta av ci`n. Kasper, Una og Kajsa stor koste seg. Rimelig mange og forskjellige typer trampoliner man kunne hoppe på.



Nå må jeg ta turen ut i stua for å se om noen flere har ankommet.

Ha en fin søndagskveld allesammen. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar