lørdag 29. oktober 2016

Det nærmer seg....


Joda, det er mye som nærmer seg... Snart november, snart operasjon og snart kommer kanskje snøen. Men det er ikke noe av det jeg tenker på akkurat nå, jeg tenker på JULA!!!
Og for dere som kjenner meg så vet dere at jula er noe av det beste jeg vet. Elsker førjulstida med alt som hører med og elsker desember hvor huset er pyntet med rødt i alle kriker og kroker. Og når lillejulaften, julaften og romjula kommer med masse kos sammen med familie og venner, ja da stor koser jeg meg!!


Så da var det selvsagt helt innafor med et besøk til Julehuset i Drøbak i dag. Kunne gått der i timesvis.
Vet vi har veldig mange nisser Øyvind, men det går altså ikke an å gå i den butikken uten å kjøpe noe. Men du kan være glad jeg kjører min bil og ikke din. Da begrenser det seg litt... ;-)
Hm... Kanskje det var det jeg skulle startet med, en julebutikk i Larvik. Det hadde vært noe..... Jeg hadde ihvertfall kost meg glugg i hjel. En Larviksnisse kunne jo vært en fin souvenier til sommer gjestene. ;-)



Nå skal resten av helgen nytes til fulle sammen med Tone og Elin. To gode venninner som jeg virkelig koser meg sammen med. Vi har kjent hverandre siden vi var i begynnelsen av 20 åra, så det begynner å bli noen år... ;-) Det blir altfor lenge mellom hver gang da vi bor i henholdsvis Drøbak, Råholt og Larvik. Men det merkes ikke når vi først treffes. Skravla og latteren går i ett. :-)




God helg allesammen! Nyt den og ta vare på hverandre! <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar