torsdag 24. november 2016

Et lite stykke Thailand
 



I dag tok jeg turen til en salong jeg har tenkt å ta turen til lenge, nemlig Pen beauty salong og Thai massasje. Salongen drives av min fetter sin kone Pen. Et lite intimt Thai spa, med massasje og frisør studio rett utenfor Larvik sentrum. Alt innen skjønnhetspleie og velvære.



Det er en fantastisk god atmosfære hos Pen, i tillegg til at hun er kjempe dyktig og ikke minst veldig hyggelig.
Hun kommer fra nord Thailand og har drevet egen salong der i mange år. Så det er en dreven dame som driver denne salongen.




Hit bør du ta turen, enten du trenger å klippe håret, farge/tatovere øyebrynene, trenger pedikyr, en massasje eller noe annet som kan friste hvis du tar en titt på salongen sin side på Facebook: https://www.facebook.com/thaisalong/?fref=ts

Hva med å gi gavekort i julegave. Den perfekte gave til den som har alt og som du ikke vet hva du skal kjøpe til. Eller rett og slett en gave til en du synes fortjener det.





I dag var det håret mitt som skulle til pers, men jeg skal helt klart tilbake for å prøve mer av hva Pen kan tilby i salongen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar