tirsdag 15. november 2016

Takknemlighet


Jeg har mye å være takknemlig for. <3 Og det tror jeg de fleste av oss som bor i Norge har. 

Mulig man blir ekstra tankefull når man skal igjennom en operasjon. Ikke det at det er en uvanlig komplisert operasjon, dette er en operasjon de har gjort hundre vis av ganger, men en operasjon er en operasjon. Så noen tanker får man. Og i dag er jeg altså litt ekstra tankefull og takknemlig.....




Jeg er først og fremst takknemlig for den fine familien min. En familie jeg vet stiller opp for meg og som støtter meg i det jeg nå skal igjennom. Dette er veldig viktig og avgjørende for meg!! <3

Jeg er takknemlig for Øyvind som har holdt ut med meg i 28 år. Det står det respekt av!! Men det gjelder kanskje begge veier.... ;-) Det er klart at det ikke alltid har vært like rosenrødt i alle disse årene, men vi gjør så godt vi kan og prøver å finne tid til hverandre i en hektisk hverdag. Men her kan vi og skal vi bli flinkere.

Jeg er takknemlig for at både Amalie og Kasper klarer seg fint på skolen. Amalie er målrettet og vet hva hun vil og det er Kasper også. De er begge utrolig snille og empatiske mennesker som tar vare på og bryr seg om de rundt seg. Viktige egenskaper jeg håper og tror de vil ta med seg videre. Jeg er ubeskrivelig glad i og stolt av begge to!! <3
Og jeg er takknemlig for at Amalie har fått seg en utrolig snill og kjekk kjæreste som vi alle har blitt veldig glad i og som vi savner nå som han har begynt å studere i Oslo.

Jeg er takknemlig for at Kasper har fått all den hjelpen han har hatt behov for og vil ha behov for i fremtiden i forbindelse med sin hørselproblematikk. Det har kostet men vi har ikke gitt oss. Vi er utrolig heldige her i Norge som får så mye hjelp som vi gjør. Vet det ikke er likt over alt i alle kommuner og fylker, men når alt kommer til alt har vi det utrolig bra her i Norge.




Jeg skulle ønske alle kunne vært like heldige som meg når det gjelder foreldre. Mamma og pappa er så utrolig snille. De stiller opp uansett!! Håper jeg er halvparten så go` forelder for da er jeg pinadø meg go`.
Evig takknemlig for at jeg har dere!!! <3

Jeg også utrolig takknemlig for vennene mine som jeg har rundt meg. Jeg er heldig å ha mange venner og noen få er virkelig nære. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere. Dere vet godt hvem dere er!! <3

Og når jeg nå har sittet og lest alle kommentarene og sett alle likes på mitt forrige blogginnlegg, og ikke minst hvor mange hundre som har lest blogginnlegget så er jeg utrolig takknemlig for alle fine menneskene jeg har rundt meg. Tusen takk for alle gode ord, dere er snille og herlige alle sammen!!!

Dette ble kanskje et litt "klissete" innlegg men jeg er rett og slett utrolig heldig og takknemlig og det følte jeg for å skrive om i dag!!! <3

Ha en strålende dag alle sammen, vis de du har rundt deg at du er glad i dem og setter pris på dem. Det koster så lite! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar