fredag 25. november 2016

På tide med litt oppdatering på mine hobby sysler...




Etter en koselig dag med bla en lunsj med min kjære mor og 3 av mine kusiner hvor lattermusklene virkelig fikk kjørt seg, blir det en stille og rolig kveld med litt hobby aktiviteter.
Skappel genseren til Amalie er ferdig. Passet fint og frøkna ble veldig fornøyd. Så da er det på tide å begynne med noe nytt.


Før jeg skal begynne med mitt nye prosjekt skal jeg gjøre i stand "adventsstaken". Mose ligger til tørk og resten ligger mer eller mindre klart.


Har vært en tur på Europris i dag og kjøpt inn litt ullgarn som kan toves. Gjorde ingen ting at de hadde 30% heller. Kjøpt inn litt forskjellige farger så får jeg se hvilke farger og mønstre jeg ender opp med. Har ikke heklet sitteunderlag før, så det blir først en "prøværs". Jeg har heller ikke prøvd meg på nålefilting før så dette blir spennende.

Gleder meg til å begynne!!




Ønsker alle en fin fredag og god helg! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar