torsdag 22. september 2016

Blod er tykkere enn vann


For meg så har familie alltid vært veldig viktig og jeg er heldig som ble født inn i en familie som vet å ta vare på hverandre. Og vi er ikke redde for å vise og si vi er glad i hverandre heller. Dette håper jeg og tror jeg har ført videre til mine barn. Vi trenger alle å føle at noen er glade i oss og setter pris på oss. 

Men familie er ikke bare de alle nærmeste. Jeg er heldig å ha god kontakt med de fleste av mine kusiner og fettere og en tremenning. Og jeg har også flere som jeg ser på som min familie selv om vi ikke er det av blod. De er alle veldig viktige for meg. Noen skulle jeg ønske jeg så mer enn jeg gjør. Det er mitt mål å gjøre noe med denne høsten og vinteren.

I dag har jeg hatt en veldig hyggelig lunsj. For et par dager siden ble jeg bedt med på lunsj av min kusine Kari. Vi avtalte en lunsjdate i dag på Glassmestern. En stund siden vi hadde skravlet så dette gledet jeg meg til. Ble ekstra koselig da kusine Bente også dukket opp. Nå er det vel ingen av oss som skal beskyldes for å være stille som noen østers, så skravlinga og latteren gikk i ett. Super koselig!!! Dette skal nå bli en tradisjon men da må vi ha med kusine Hilde som også bor i Larvik. Min søster Mariann og kusine Merete som ikke bor i Larvik får takke seg selv... ;-)




Jeg har aldri spist lunsj på Glassmestern før, men det kan jeg absolutt anbefale. Spiste et fantastisk rekesmørbrød med vanvittig masse reker. Og det er alltid hyggelig å spise et sted hvor det er litt mennesker, litt liv og røre. Et koselig sted en torsdag formiddag.

Nyt dagen!! :-)
Og hvis du har barn, avslutt dagen med å si at du er glad i dem, det gjør jeg hver kveld. <3


7D560459-F3D4-4CF0-A36A869431BE8322-68E3C4F4-448B-4371-ADD9251E5513E7A4

2 kommentarer:

  1. Gøy å lese Monica. Jeg leser og følger så godt jeg kan. Lykke til med alt du skal fremmover.
    Inger Lene

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du følger med og leser Inger Lene. :-)

    SvarSlett