torsdag 29. september 2016


 
Første høstprosjekt er i gang...





Da er jeg i gang med høstens første prosjekt. Min datter Amalie pløyde igjennom Skappel boka og fant opp til flere gensere hun hadde lyst på.
Ikke veldig overrasket... ;-) Hun endte opp med en spettet Skappel genser med hals.

Så i dag tok vi turen til min kusine Hilde som jobber på Husfliden i Larvik. Som vanlig så fikk vi meget god hjelp og service. De av dere som har planer om å strikke noe i nærmeste fremtid bør ta en tur til husfliden denne uken. 20 % på alt garn.

Når jeg først er i gang så har jeg lyst til å skrive litt om Husfliden. For en butikk. De har fått det kjempe fint etter de flyttet og det er jo så mye mer enn bunader og garn det dreier seg om. Skal du noen gang kjøpe en gave til noen som har alt, så ta turen dit. Det har et utrolig rikholdig og variert utvalg. Det kommer opp til flere ting på min ønskeliste til jul som kan kjøpet på Husfliden. :-)


http://www.norskflid.no/larvik/om-oss/


Men nå må jeg strikke litt, så det blir ikke mer blogging fra meg i dag... :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar