søndag 25. september 2016






De deiligste søndagene starter med en skikkelig frokost servert av gubben. :-)

Søndager er digg. Bare kose seg med familien. Enten det er inne eller ute. I dag blir det litt kjøring frem og tilbake til Porsgrunn siden Kasper skal i bursdag. Han gleder seg veldig og det er veldig hyggelig at gutta i hørselklassen blir invitert i bursdag til gutta i den store klassen. Så i dag skal vi hente Mustafa som også bor i Larvik og er hørselhemmet før vi kjører til Porsgrunn. Først pizza kos før det blir bowling. Helt topp synes Kasper. Håper vi får se turtelduene i løpet av dagen også.<3







Venner er som jeg har nevnt tidligere viktig for meg, men i en hektisk hverdag blir det altfor sjelden at man ser dem. Det bør jo egentlig ikke være sånn... Man må jo ikke stelle i stand med en 3 retters middag for at noen skal komme på besøk. Vi må bli flinkere til å være litt mer impulsive tenker jeg. Som i går da jeg fikk en sms fra min gode venn Roy som lurte på om vi var hjemme. Det var vi jo. Og selvsagt var de velkomne. :-) Det ble noen veldig hyggelige timer.

Det er lov å ringe på en dør, sende en sms eller ringe for å høre om man kan ta en tur. Der er ihvertfall ikke vi flinke. Men som nevnt tidligere, et av målene mine i høst og vinter er at jeg skal gjøre noe med dette. Og jeg ønsker alle mine venner velkomne til å dukke opp her når de måtte ønske. Om ikke dere får servert en 3 retters så skal dere alltids få en kaffe kopp eller brødskive. :-) Regner med at dere kommer for vår skyld ikke serveringen... ;-)


Ønsker alle en fin søndag, enten dere tar en topp tur, er på golfbanen, drar på fisketur, besøker venner eller familie, eller rett og slett ikke gjør noen verdens ting. :-)

Nyt dagen, du får den aldri igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar