mandag 19. september 2016



 

Jeg er helt overveldet over hvor mange som har lest bloggen min siden i går. Jeg tenkte at det er sikker noen av mine Facebook venner som vil ta en titt, men at det skulle bli flere hundre hadde jeg ikke trodd.

Da er jeg kanskje ikke en halv gammel dame som er helt på jordet allikevel... ;-)


Jeg er heldig å ha mange venner rundt meg og noen har virkelig en ekstra plass i hjertet mitt. Er utrolig taknemlig for det. <3
I dag tidlig fikk jeg merke hvor viktig det er med gode venner. Kasper spratt opp av sengen, løp til badet, tok en dusj og fikk stylet håret i en fei. SÅ klar for å være med bestevenninna hjem fra skolen i dag. Det er vel ikke så spesielt tenker sikkert dere, men for Kasper er det det. De fleste har med seg noen hjem eller er med noen hjem nesten hver dag, men sånn har det ikke blitt for Kasper som ikke går på nærskolen. Kasper har ei han blir med hjem etter skolen og det er Tora.

Et sterkere vennskap enn det de to har skal du lete lenge etter. Flere av dere fulgte med på Ut av stillheten i fjor og det er flere som har kommentert hvordan de var mot hverandre. Sånn har det vært siden første klasse og jeg er ganske sikker på at dette vennskapet kommer til å vare.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13151477_10153382530970728_5175225799195792108_n.jpg?oh=8bfe7729f9b91310db0779246b2e42a8&oe=586CE74F


De sitter nok i taxien nå tenker jeg på vei til Sannidal. Kasper elsker å dra på besøk til Tora og familien hennes. Og det er neimen ikke noe rart. Der finner de på det meste. Som foreksempel bade i badekaret med ekte andunger eller stable bruskasser. På bilde ser dere Kasper som klarte å stable 18.

                                      

I tillegg slapper Kasper ekstra av der for der kommuniserer hele familien med tegn. Han slipper å konsentrere seg for å få med det som blir sagt. Han digger hele hurven og det gjør jammen i meg jeg også. Dere er fantastiske og jeg er så glad for at Kasper får ta turen til dere.

Kos deg masse Kasper så sees vi etter skolen i morgen. For når de bor såpass langt fra hverandre er det enklere at de sover over hos hverandre og blir med i taxien til skolen dagen etter.


Ha en strålende mandag og kanskje du burde tatt en telefon til en god venninne eller venn for å si du er glad i dem. Det har jeg tenkt å gjøre :-)


Bilderesultat for venner

Hvis du har lyst til å følge bloggen min og få beskjed når jeg blogger kan du klikke på følg knappen overst til høyre.






2 kommentarer:

  1. Så godt å se og høre at prinsen har det bra������ Husker han alltid ringte og lurte på den brusen i kjøleskapet�� Snart ski sesong igjen����

    SvarSlett
  2. Prinsen har det som plommen i egget han vettu. :-) Skisesongen har vært igang en stund, men da på rulle ski. :-)

    Trodde jeg fikk mld når jeg fikk komentar på inleggene mine, men den gang ei. Har funnet flere nå. Ikke meningen å ikke svare tilbake altså... :-)

    SvarSlett