fredag 23. september 2016

 Høst 




I dag fikk jeg skikkelig høst følelse. Så da var det bare å få noen høstfarger i hus. Hærlig!! Jeg digger høsten med masse stearinlys og peiskos.
I tillegg så elsker jeg orange, blir rett og slett glad og får overskudd av den fargen.


Dagen i dag




Dagen i dag startet jeg på Sentralsykehuset i Tønsberg. Jeg har blitt forespurt om jeg vil være med i en forsknings studie i forbindelse med en operasjonen jeg skal igjennom. Kjørte spent avgårde i dag tidlig og håpet inderlig at jeg ville bli godkjent. Og etter diverse blodprøver, EKG, blodtrykktester m.m ble jeg godkjent!!! :-)
Grunnen til at jeg sa ja til å være med på denne studien er at det er viktig for helsepersonell får testet ut diverse for at vi som pasienter skal få enda bedre hjelp. Og ekstra positivt for meg er jo at jeg blir enda mer fulgt opp før, under og etter operasjonen. Det aller beste med dette er at operasjonen blir i desember isteden for mars. Prosjekt minimage har endelig satt fart!! :-)

Ha en strålende fredag alle sammen. Nyt dagen og helgen og ta vare på hverandre. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar