fredag 11. januar 2013

Da er det endelig fredag....... :-)

Skal snart hente frøkna på skolen før turen går til Nordbyen. Er visst noe hun ha. (Igjen...)
Dagens ungdom sier nå jeg bare... ;-) Uff, nå hørtes jeg gammel ut. Men, jeg mener det, synes det er utrolig stort kjøpe press. Og jeg synes det er veldig mange som får utrolig mye. Hun lider ikke akkurat noen nød frøkna her i huset heller, men hun har nå fått seg en jobb. Hun har begynt å vaske hos mormor. Men tror nok hun ligger litt på etterskudd. HUn har nok tjent mer enn hun har jobbet.... ;-) Voldsomt til oppvarting er det også når hun skal jobbe. Skulle ønske jeg hadde det sånn på jobben jeg...

Men det er veldig koselig å ha litt tid sammen, bare Amalie og jeg. <3 Prøver å få til det så ofte det lar seg gjøre. Men det er nå engang sånn at det er venner, venner og atter venner som står på tapetet. Men det er koselig at hun har en stor vennekrets. Veldig artig, for mange av foreldrene til Amalie`s venner er mennesker jeg kjenner fra min barne og ungdomstid.

Noe av det koseligste Amalie og jeg har gjort sammen var en tur til London. Vi reiste sammen med 3 mammaer og deres barn. Ble naturlig nok mye shopping. Håper å få til en tur sammen med henne i løpet av året. Kose oss litt ekstra!! :-) Jeg skal også være med når Ra ungdomskole skal på tur med Aktive Freds reiser til høsten, men det er nok ikke meg hun kommer til å være mest sammen med da. ;-) Det er en tur jeg forøvrig både gleder meg til, men også gruer meg til . Gleder meg fordi jeg er heldig å få være med mange flotte ungdommer på tur, men gruer meg fordi jeg vet det kommer til å bli tøft følelsesmessig. Blir nok ikke lett for ei som kan gråte selv av tegnefilmer..... Men da kan det nok være godt for Amalie og ha med mamma på tur. Hun er nemlig arvelig belastet når det gjelder det å være et følelses menneske.

Ellers så blir det håndball i kveld. Spennende kamp!! Spørs om jeg ikke burde holdt meg hjemme. Ikke sikkert Hårkollhallen er den rette plassen for ei med høyt blodtrykk.... Men semifinalen i Sør Norge cup må jeg nesten få med meg. Vi kjører bort med full bil. Mormor og bestefar blir som vanlig med. Øyvind og Kasper blir hjemme og har fredags tacoen klar til vi kommer hjem. :-)

Ønsker alle en riktig fin fredag!!!!


                       








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar