torsdag 10. januar 2013




Ikveld har vi hatt foreldre møte for Larvik Turn j98.

Jeg må bare si, vi er en utrolig flott gjeng med engasjerte foreldre. Alle stiller opp til enhver tid. Jeg synes rett og slett at jentene er heldig som har oss som supportere!!! ;-)

Vi hadde besøk av sportslig leder som fortalte litt om neste sesong og planer fremover. Dette blir spennende!!!

Som jeg skrev i mitt første innlegg på bloggen så skulle jeg skrive litt om hva jeg gjør for meg selv for å få en bedre hverdag. Tenke litt mer på meg selv rett og slett.
Og i dag gjorde jeg den første endringen når det gjelder div verv jeg har både her og der...
Jeg har nå gitt stafettpinnen videre når det gjelder lagets representant i miljø gruppa. Flink jente det!!! :-)

I morgen skal jentene spille semi finale i Sør Norge Cup mot Nøtterøy. Kampen skal spilles i Hårkollhallen og det blir garantert en kjempe spennende kamp mellom to gode lag. Men jeg har selvsagt stor tro på at jentene skal klare dette. Og vi foreldre og besteforeldre, tanter og onkler skal som vanlig vinne tribunen!!! :-)

                                            Heia Larvik Turn!!!!

                                 Larvik Turn & IF - Hjemmesiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar