onsdag 16. januar 2013

Enda en av mine hobbyer.....




         




Jeg har i mange år laget kort. Er selvlært, men har gått et par kurs de siste årene. Jeg elsker å gå rundt i hobby butikker. Finne stempler med kloke ord og koselige ordtak. Finne ark og "stæsj". Og ikke minst få mange ideer.

Drømmen min har vel egentlig alltid vært og drive en kombinert hobby og gavebutikk.
Det er lov å drømme!!! ;-)

Tenkte jeg skulle vise dere noen av kortene jeg har laget.


          


Dette er et kort som er kjekt å bruke når man skal gi en penge gave.
F.eks konfirmasjon.



           


Posekort, laget av en liten papirpose. Kjekt med pose og kort i ett hvis du skal gi bort penger eller en liten gave.


           


En liten eske hvor du kan gi bort småting, sjokolade e.l.




1975-77_1.jpg            Charms - Sommerfugler 1,3 cm - Sølv - 10stk


Driver i disse dager og ordner til mitt eget hobbyrom. Har tidligere hatt en krok i lekerommet, men nå arver jeg rommet til Kasper, siden han har overtatt rommet til Amalie osv. Gleder meg!! :-)



Kreativitet er å finne opp, å eksperimentere, å vokse, ta sjanser, bryte regler, gjøre feil og ha det gøy.





2 kommentarer:

  1. Hei igjen Monica.
    Hobby/gavebutikk måtte jo vært perfekt for deg!!!
    Kreativ sjel er du ihvertfall. Og en veldig dyktig en også!!! Har friskt i minne alt du lærte oss en gang i tiden. Ikke minst var det veldig sosialt og koselig. Husker stoff tulipanene, og alt vi malte, Har fortsatt grisen min fremme hver jul og selvsagt det statue paret mitt. Det står den dag idag i vinduskarmen.
    Nydelige kort og gave kreasjoner du lager. Gøy å følge med!!
    God klem Marianne

    SvarSlett
  2. Hei Marianne.
    Takk for det. <3
    Ja, husker du da vi satt på jobben og laget stoff tulipaner. :-)
    Enig med deg at det var både sosialt og koselig og sitte sammen og lage ting og tang. Vi hadde et utrolig fint miljø på N&S. :-)
    Savner den tiden!!
    God klem tilbake

    SvarSlett