mandag 21. januar 2013

Uten besteforeldre stopper verden. (Ihvertfall min verden....)



                                               

Her er de "gamle" med på håndballcup i Fredrikstad sommer`n 2012. De er med på de fleste kamper og har blitt veldig ivrige. Mormor tar virkelig helt av og heier mer enn de fleste... Men det er nok bestefar som kan mest når det gjelder regler og må nok forklare mormor litt inne imellom. :-)


Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Jeg er så utrolig glad for at jeg har så snille foreldre som stiller opp i tide og utide. Ja, jeg vet jeg er bortskjemt og utrolig heldig som har så mye hjelp. Men jeg setter utrolig pris på det også! <3
Amalie og Kasper er heldig som har så snille besteforeldre. Og det er Kasja og Una også. Men det er klart at i det daglige så er det vi som bor i samme by som får størst "utbytte" av denne go`heten.

Er det noen som har full oversikt over håndballkamper, ski karusell datoer o.l. så er det bestefar.
Og mormor hun ordner opp med det meste. Aldri noe problem der i gården.

Kasper tar taxi til dem to ganger i uka, så han slipper SFO hver dag. For en med høreapparat kan det bli mye bråk og fort hodepine av all kjas og mas som det naturlig nok er på SFO. Men det er jo så gøy der, så han vil gjerne være der noen dager.

Når det er planleggingsdager, syke barn, tannlegetimer osv. så stiller de opp.
Og det er ikke sjelden Amalie tar turen til mormor og besse etter skolen. (som oftes blir hun da hentet av besse) Ikke noe rart det, med den oppvartninga hun får der... :-)

Takk for at dere er de dere er!!! <3 <3 <3





1 kommentar:

  1. Ja besteforeldre er det de heter: beste! Det må være så utrolig deilig å ha foreldrene sine i nærheten hver dag! Godt du påskjønner det Monica!

    SvarSlett