onsdag 16. januar 2013

       


 Nå har det vært stille fra meg noen dager, men her er jeg igjen.......




                     




Dagene siden sist jeg blogget har i grunn vært stille og rolige, men jeg har fått med meg et par av ungenes aktiviteter. :-) Fredag spilte jo Larvik turn j98 semifinale i Sør Norge cup. En fantastisk spennende kamp og jentene gjorde jobben sin, som de pleier!!! Så nå gleder vi oss til finale i Slagen hallen 2.februar. Jentene spilte også kamp i Geiranger hallen på søndag, men da sendte jeg mormor og bestefar. De spilte da mot Stridsklev j97. Også denne kampen vant de. :-) Dette er en super oppvarming til Peter Wessel cup i midten av februar. 



På søndag dro Kasper og pappa til Skien for å gå på skøyter med hørselforeningen i Telemark.

                     Bilde: Kasper og pappa har gått på skøyter i Skien sammen med andre hørselshemmede barn.

Det ble en kald og vellykket skøyte dag. 



I går var det årets første ski karusell på på Sky. Larvik Ski fikk igjen samlet mange unger til skirenn. Moro å se at så mange unger vil gå på ski. Sto i ØP i dag at 250 unger hadde stilt til start. Det startet unger helt ned i 3-4 års alder (utrolig sjarmerende å se dem stabbe rundt i løypa) og helt opp til de aktive i klubben (som er fantastisk flinke). Kasper elsker å gå på ski og han gikk x-antall runder før start. Men han syntes det var skikkelig urettferdig at han skulle gå bare en runde mens de største fikk gå 4. Så han skal bort dit i dag for å gå flere..... ;-) 

                            



Og det blir selvsagt flere aktiviteter til helga. På lørdag skal jentene spille kamp på Notodden og på søndag har de kamp i Jotun hallen. Full rulle!!!
Jeg prøver å få med meg Notodden, men har vel egentlig funnet ut at så lenge jeg har så høyt blodtrykk burde jeg ikke være med på noen kamper. Blir LITT engasjert og revet med for å si det sånn... ;-) Men en kamp i ny og ned må jeg få med meg.
Søndag er det Kasper sin dag. Da skal vi på Disney on Ice. 2 av Kasper sine kusiner, Kajsa og Una, fikk billetter av oss i julegave, så vi skal kose oss sammen med dem. Også mormor, som også har hengt seg på. Tror nesten hun gleder seg mest av alle... ;-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar