fredag 4. januar 2013


I dag har jeg vært en tur på jobben for å hilse på.  Jeg jobber som reisekonsulent hos Bennett HRG i Sandefjord.  Det var kjempe koselig og se mine kollegaer igjen.
Trives veldig godt som reisekonsulent. Mange utfordringer og ikke en dag er lik.
På onsdag startet en ny kollega og hun fikk jeg hilse på i dag. Hun virker kjempe koselig og det er veldig bra at vi har blitt en til i staben. Det trenger vi!! Velkommen skal du være!!

Å ja,det er fortsatt mange som bruker reisebyrå. Trygt å ha den ekstra sikkerheten.

Synes det er spesielt moro med cruise. Har vært på endel cruise selv så føler at det kan jeg anbefale til mine kunder med god samvittighet. Kombinasjon med fantastiske skip og besøk av flere destinasjoner er den perfekte ferie etter min mening. :-) Du burde prøve!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar